مصاحبه آرشیو خبر ها
من از ماریو مانژوکیچ خوشم می آید ! حسرت یوونتوس را می خورم

من از ماریو مانژوکیچ خوشم می آید ! حسرت یوونتوس را می خورم

حقیقت دارد که من حسرت یوونتوس را می خورم ، چون در یک باشگاه بزرگ بودم و و آنقدر خوشبخت نبودم که به مدت طولانی تری آنجا بمانم. این صحبت های لوکاتونی مهاجم اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس است. وی در ادامه گفت:

"همه می گویند من قرار است رییس ورزشی ورونا شوم ولی حقیقت این است که من هنوز یک بازیکن فوتبال هستم و تصمیم نگرفته ام که آیا تا ژوئن بازی خواهم کرد و یا تا2017. من 4 سال است که قرار است بازنشست شوم و تصمیمم را در بهار آینده خواهم گرفت. خیلی به اینکه فصل چگونه پیش برود بستگی دارد و احساس خودم. اینکه می خواهم خودم را همچنان به به چالش بکشم یا نه."

آیا مربی خواهم شد؟ "نه ، زیادی اضطراب زاست. من چند تا از هم تیمی های قبلی را دیده ام که سریعا اخراج شده اند."

وی در مورد بازی با یوونتوس گفت: "بهتر است با آنها را الان و بعد از تعطیلات ژانویه دیدار کنیم ، امیدواریم آنها تمرکز نداشته باشند. یووه مطمئنا قوی تر است ، اما ما می توانیم آنها را دچار مشکل کنیم."

"من از ماریو مانژوکیچ خوشم می آید ، او هم مثل من یک مهاجم مرکزی کلاسیک است. حالا مهاجم 9 های کاذب مد شده اند ، اما وقتی تیم دچار مشکل می شود و یک مهاجم تنومند می داند چگونه کمک کند. ممکن است از تماشای بازی او لذت نبرید ، اما بین گل ها ، پاس گل ها و تلاش برای تیم ، او بیشتر از هر کسی برای تیم تلاش می کند."

"فکر می کنم برای اینکه مهاجم فوق العاده ای باشید باید 20 گل به مدت چهار یا پنج فصل بزنید. من ترجیح می دهم که با یک ضربه ی ساده به توپ گل بزند تا بازیکنی که 3 بار با توپ می چرخد و پشت پا می زند و در نهایت 10 گل بیشتر به ثمر نمی رساند."

حقیقت دارد که من حسرت یوونتوس را می خورم ، چون در یک باشگاه بزرگ بودم و و آنقدر خوشبخت نبودم که به مدت طولانی تری آنجا بمانم. همانطور که همین الان با بازیکنان قدیمی یووه ارتباط صمیمی دارم. وقتی آنتونیو کونته آمد ، ایده های متفاوتی داشت ، و می خواست سناریوی تیم را عوض کند. حیف شد ، چون هیچ وقت فرصت اینکه ثابت کنم قادر به انجام چه کارهایی هستم را پیدا نکردم. اما هر مربی سبک مخصوص خودش را دارد."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: